The Hummy Forum

This is a cool place for cool people.☺☻☺☺

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-12-06 06:31:39

Banning
Member
Registered: 2018-05-22

schoeisel met blote voeten

Ongeveer twee maanden Nike Roshe Run Femme geleden schreef ik een bericht over de langdurige problemen van mijn vrouw Erin met voet- en heuppijn. Ze had haar heuppijn onder controle gekregen door middel van een post-run versterkingsroutine (lunges), maar eerder dit jaar kreeg ze de diagnose neuroma in haar rechtervoet en kon ze niet zonder pijn lopen in een van de schoenen die ze bij zich had. de tijd. Ze was klaar om het rennen helemaal op te geven.

Na haar situatie aan hem te hebben beschreven, adviseerde mijn maatje Nate dat ze een paar Hokas uitprobeerde - ze hielpen hem vorig jaar door een aanval van plantaire fasciitis en hij had gehoord van anderen die succes hadden gehad door ze te gebruiken om voetpijn te Adidas Zx 750 Donna bestrijden. Ik sprong on-line en kocht een paar Hoka Bondi 2-schoenen voor haar. Ze was niet gek op de Nike Air Max Motion Femme verschijning van de plateauschoen, maar het was een spel om ze eens te proberen.

Ik ben blij te kunnen melden dat mijn vrouw geen pijn meer heeft sinds ze in de Hokas begon te rennen. Dat is bijna twee maanden zonder pijn, en afgelopen week slaagde ze erin om voor het eerst drie pijnvrije 4-mijls runs te doen zolang ik me kan herinneren!

Een paar dagen geleden stelde Erin voor dat we de Four on the Forth race samen in Bridgton, ME op 4 juli runnen. De Four on the Fourth is de eerste race die ik ooit in 2007 heb gerend en ze had ermee ingestemd om het met mij uit te voeren als een manier om me te motiveren om weer te gaan trainen (ik duwde toen 190 kilo en was vreselijk uit vorm). Erin houdt niet van racen (helemaal niet!), Dus dit voorstel sloeg me bijna van de kaart.

Zeggen dat ik blij ben met de voortgang van Erin zou een Nike Air Max 90 Womens understatement zijn - een eenvoudige verandering in schoenen heeft haar een ongelooflijk belangrijk deel van haar leven teruggegeven.

In een schoeiselwereld waar de meeste bedrijven een klein beetje afstand willen nemen van ultraminimalschoenen, lijkt Nike klaar om zijn grootste stap te zetten in schoeisel met blote voeten. Een lezer heeft me net op de hoogte gebracht van een bericht op Nikeblog over de Nike Free Flyknit Hyperfeel (bedankt Joel!). Het combineert een geweven, sok-achtig bovenwerk van flyknit, wat lijkt op flywire-ondersteuningselementen en een ultradunne, ultraflexibele zool.

Details zijn op dit moment karig, en dit is misschien maar een conceptschoen, maar Sneakeraddicts.com heeft een aantal foto's geplaatst, waarvan sommige hieronder te zien zijn. Geschatte releasedatum is eind 2013.

2018-12-06 06:31:39

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer